top of page
134226_back_arrow_left_icon.png

Allt du behöver veta för att använda Local Minds

Klicka på en kategori för att läsa mer:

Funktioner för dig som admin

AdobeStock_262582253_edited.jpg

Som administratör i Local Minds har du tillgång till ytterligare funktioner i appen. Nedan förklarar vi vad dessa består av. 🌟

 

Byt till "admin-användare"

När vi har lagt till dig som en representant kan du enkelt byta mellan ditt personliga och administratörens konto.

Ta bort medlemmar

Under community profilen (som admin) har du tillgång till att ta bort medlemmar. 

Se spenderade poäng

Under community profilen (som admin) kan du se poäng som spenderats.

Lägg till en administratör

Snart kommer du kunna lägga till andra som administratör i din community. Tills dess så är det bara att kontakta oss så löser vi det!

Händelser

Skapa aktivitet

Group 1297.png

I appen kan du skapa en ny aktivitet till din community under "Aktiviteter". 

Group 1303.png

När du har valt "Skapa uppdrag" kan du sedan välja mellan olika alternativ som vi föreslår, eller skapa en egen. 

Group 1304.png

När du skapar ditt uppdrag kan du välja detaljerna som passar bäst. Till exempel, mötesplats, hur poängen delas ut och hur många poäng uppdraget är värt. (Se aktivitetsguide för inspiration.)

Hantera aktivitet

Group 1307.png

Du hittar alla dina skapade och slutförda uppdrag under "Aktiviter" i appen. 

Group 1308.png

När något händer kring din aktivitet, kommer du att få en notis under "Meddelenden".

Group 1309.png

Acceptera eller avböj deltagare. Observera att det endast gäller om du valt att manuellt acceptera deltagare. 

Slutför aktivitet

Group 1310.png

När uppdraget har genomförts kan du slutföra den under "Mina aktiviteter". 
 

Group 1311.png

När du slutför en aktivitet, måste du bekräfta deltagarna. Poängen distribueras sedan automatisk. 
 

bottom of page