top of page
Funktioner för dig som admin
Som administratör i Local Minds har du tillgång till ytterligare funktioner i appen. Nedan förklarar vi vad dessa består av. 🌟
Byt till "admin-användare"
När vi har lagt till dig som en representant kan du enkelt byta mellan ditt personliga och administratörens konto.
Ta bort medlemmar
Under community profilen (som admin) har du tillgång till att ta bort medlemmar.
Se spenderade poäng
Under community profilen (som admin) kan du se poäng som spenderats.
Lägg till en administratör
Snart kommer du kunna lägga till andra som administratör i din community. Tills dess så är det bara att kontakta oss så löser vi det!
Händelser
Skapa aktivitet
I appen kan du skapa en ny aktivitet till din community under "Aktiviteter".
När du har valt "Skapa uppdrag" kan du sedan välja mellan olika alternativ som vi föreslår, eller skapa en egen.
När du skapar ditt uppdrag kan du välja detaljerna som passar bäst. Till exempel, mötesplats, hur poängen delas ut och hur många poäng uppdraget är värt. (Se aktivitetsguide för inspiration.)
Hantera aktivitet
Du hittar alla dina skapade och slutförda uppdrag under "Aktiviter" i appen.
När något händer kring din aktivitet, kommer du att få en notis under "Meddelenden".
Acceptera eller avböj deltagare. Observera att det endast gäller om du valt att manuellt acceptera deltagare.
Slutför aktivitet
När uppdraget har genomförts kan du slutföra den under "Mina aktiviteter".
När du slutför en aktivitet, måste du bekräfta deltagarna. Poängen distribueras sedan automatisk.
bottom of page